Odpowiedzi

2010-04-06T11:53:38+02:00
EASTER IN APRIL.
east
tea
rain
pie
past
pain
lie
ill
sea
już nie mam pomysłów.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T12:57:01+02:00
1. east- wschód
2. in- w
3. april- kwiecień
4. last- ostatni
5. past- przeszłość
6. step- krok
7. tin- cyna
8. spin- zakręcone (coś)
9. pralines- praliny (czekoladki)
10. inter- między (ale nie między czymś, tak jak np. międzynarodowy)
11. easter- Wielkanoc
12. pare- okroić
13. stare- gapić się
14. liter- litr
15. rape- gwałt
16. rest- reszta
17. sir- pan
18. rap- rap
19. lap- okrążenie, kółko
20. earlier- wcześniej
21. eastern- wschodni

EASTER IN APRIL
1 5 1