Odpowiedzi

2009-11-02T15:34:59+01:00
Panie,wiesz jak na świecie dużo jest zła i osób cierpiących.Niektórzy,może sami zasłużyli sobie na to cierpienie,ale proszę Cie ulżyj im trochę. Zycie jest trudne,ale spraw by choć trochę poczuli się dobrze na tym świecie.
Amen
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T15:36:45+01:00
O Panie, pozwól chorym stanąć na nogi,
O Panie, pozwól cierpiącym odnaleźć szczęście,
Tyś najlepszy z najlepszych,
Okaż im swoją łaskę i daj im szansę pokonać lęki.
Aby i oni mogli mieć życie na jakie zasługują.
Pokaż im świat, z lepszej perspektywy,
Aby i oni mogli uwierzyć w cud.
9 3 9
2009-11-02T15:55:36+01:00
Ojcze daj wiare cierpiącym
Daj zdrowie chorym
Daj im mocy w siebie
Dopomóz w cierpieniach
Daj zasługe zdrowia
Daj twoim cierpiącym
zdrowie bez miary
Pomóz chorym uleczyc ich rany
Módl sie zanami.
Amen


Ja mialam takie samo i dostalam 5:))

6 3 6