Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T12:09:20+02:00
W zdrowym ciele zdrowy duch
jedz warzywa będziesz zuch
bo w warzywach witaminy
dla chłopaka i dziewczyny
a w ćwiczeniach cała moc
ćwicz co rano no i w noc
rób przysiady ćwicz podskoki
bedziesz skakał nad obłoki
1 5 1
2010-04-06T12:13:15+02:00
Jeśli chcesz mieć piękne ciało,
Aby serce równo grało...
tłuszczu zero,mięśni masa...
to nie rób z siebie grubasa!
Odstaw słodycze!
Bo cie nakrzyczę!
Sporty uprawiaj
nadwadze się nie dawaj!
1 5 1