Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T11:58:21+02:00
Wszystkiego najlepszego
oraz najsłodszego
dla kochanej naszej nauczycielki
która strasznie uwielbia żelki
lubi też szkołę
i naszą klasę mimo
że pełno w niej huliganów
Życzę mniej stresu na naszych sprawdzianach
i tego by pani zawsze była taka kochana ;)
1 4 1
2010-04-06T12:07:06+02:00
Proszę pani! Proszę Pani!
Ja dla Pani zrobię wszystko!
By się pani nie wściekała,
By dobry humor zawsze miała.
Stres ogarnął panią wnet!
Niech się pani nie stresuje!
Ja dla Pani sweter usnuję!
Niech się Pani nie Martwi!
Uczniowie kochają panią
Ja mamę własną!
Pani troska to sprawiła
Do nauki zachęciła
Nam tę wiedzę przekazała
Dzięki Temu pokochała!
Wiecie co się stało??
Że największe wnet leniuchy
Tak się wzieły do nauki!
To dzięki Pani!
Dziękujemy,dziękujemy!
2 5 2