Odpowiedzi

2010-04-06T12:01:00+02:00
Perfekt, Budka, Lombard :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T12:02:45+02:00
Starsze zespoły masters np żono moja
Perfekt, Budka suflera krawczyk

rokowi
1 Led Zeppelin
2. The Beatles
3. Pink Floyd
4. The Jimi Hendrix Experience
5. Van Halen
6. Queen
7. The Eagles
8. Metallica
9. U2
10. Bob Marley And The Wailers
2010-04-06T12:26:46+02:00
Perfekt, Budka Suflera, Lombard, Queen, Pink Floyd