Odpowiedzi

2009-11-02T15:45:22+01:00
1. Ala dostaje 25 zł kieszonkowego, a jej młodszy brat Maciek 20 zł

a)O ile procent kieszonkowe Ali jest większe od kieszonkowego Maćka?

25 / 20 = 1,25
100% - 125% = 25%

ODPOWIEDŹ : Kieszonkowe Ali jest większo o 25% od kieszonkowego Maćka


b)o ile procent kieszonkowe Maćka jest mniejsze od kieszonkowego Ali?

20 / 25 = 0,8
100% - 80% = 20%

ODPOWIEDŹ : Kieszonkowe Maćka jest o 20% mniejsze od kieszonkowego Ali



:)
48 4 48
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T15:54:52+01:00
Ala-25zl Maciek-20zl

25zl-20zl=5zl
5/20x100%=25%

odp:Kieszonkowe Ali jest wieksze o 25% niz kieszonkowe Macka.

25zl-20zl=5zl
5/25x100%=20%

Odp:Kieszonkowe Macka jest mniejsz od kieszonkowego Ali o 20%.
86 4 86