Odpowiedzi

2010-04-06T12:09:51+02:00
1/2 drzemie
1/3 rozwiazuje krzyzowki
1/3 + 1/2 = 5/6
Pozostaje 6 uczniów 6/6 - 5/6 = 1/6
1/6 = 6 studentów
6 * 6 = 36 (pozostali studenci) * (mianownik) = (liczba wszystkich studentów)
ODP.: Na tym wykładzie jest obecnych 36 studentów.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T12:11:31+02:00
½+⅓=³/₆+²/₆=⁵/₆
⁶/₆-⁵/₆=¹/6
¹/₆=6
⁶/₆=6×6=36
Odp: Na wykładzie jest 36 studentów.
1 5 1