1.W SKLEPIE BYŁO 70 KG JABŁEK PIERWSZEGO DNIA SPRZEDANO 0.25 TEJ ILOŚCI A DRUGIEGO 10.5 KG ILE JABŁEK POZOSTAŁO?


2.OBLICZ POLE I OBWÓD ROMBU O BOKU 10CM I PRZEKĄTNYCH 12CM I16CM


3.OBLICZ POLE POWIERZCHNI BOCZNEJ GRANIASTOSŁUPA O WYSOKOŚCI 20CM KTÓREGO PODSTAWĄ JEST
A)TRÓJKĄT RÓWNOBOCZNY O BOKU 7 CM
B)ROMB O BOKU9 CM
C)PIĘCIOKĄT FOREMNY O BOKU 11 CM

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T12:18:15+02:00
1.
70kg : 0,25 =17,5 kg -pierwszy dzien
70kg - 17.5 kg= 52,5 kg -zostalo 1 dnia
52,5 - 10,5=42,5 kg -zostalo wogole

2.
obw. 4 *10=40 cm
pole e*f/2=12*16/2=12*8=96 cm2
2010-04-06T12:19:16+02:00
1.
70:4=17,5 -tyle sprzedano pierwszego dnia
70-17,5=54,5-tyle jabłek zostało
54,5-10,5=44

Odp.: W sklepie zostało 4kg jabłek

2.
Obwód: 4*10cm=40cm
POle: 12*16:2=96cm²