Odpowiedzi

2009-11-02T15:43:02+01:00
Najbardziej zainponowała mi Antygona , ze względu na swoja odwagę ,determinację ,doązenie do sprawiedliwosci oraz to ze jako jedyne nie wyrzekła się swojego ojca oraz braci
<lol2> Jan Bytnar;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T15:45:05+01:00
Najbardziej zaimponowała mi postawa tytułowej Antygony. Nie bała się przeciwstawić Kreonowi, co więcej podważyła jego rozkaz. Przedkładała prawa boskie nad ludzkie, słuchała głosu własnego serca. Zdecydowała się pogrzebać zwłoki brata nie zwracając uwagi na konsekwencje tego czynu. Złożyła swe życie w ofierze i ku czci bogom.
1 4 1