Odpowiedzi

2010-04-06T12:20:21+02:00
W dniu tak pięknym i radosnym,
gdy zieleni ziemia się ,
Gdy króliczek i baranek razem bawią się,
Świat się cieszy,
bo Zmartwychwstał Jezus Chrystus Pan.
Niech wam Pan Bóg łaski z nieba śle,
żeby wszystkim dobrze żyło się.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T12:28:30+02:00
Z okazji Świąt Zmartwychwstania Pańskiego
życzę dużo zdrowia i błogosławieństwa Bożego.
Uśmiechu na twarzy od ucha do ucha,
bo przecież zając do drzwi zapuka.
Mokrego dyngusa, smacznego jajka
i niech rodzina będzie jak bajka.

POZDRAWIAM :)
Mam nadzieję, że pomogłam - liczę na naj ocenę ^^
7 4 7