Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T12:21:35+02:00
8 m³ to dajesz pod pierwiaastek 3 stopnia te wszystkie objętości i mamy z tego a i obliczmy pole ze wzoru P=6* a2
lub P= 6*(a*a)
a=2m
P=6 *a2=6*4=24m2
* 0,027 mm³
a=0,3
P=6*0.09=0.54mm2
* 729 cm³
a=9
P=6*81=486cm2
* 343 Litry=343dm3
a=7dm
P=6*47=282dm2
2010-04-06T12:38:12+02:00
1.
8m³=(2m)³
2m×2m=4m²
4m²×6=24m²
2.
0,027mm³=(0,3mm)³
0,3mm×0,3mm=0,9mm²
0,9mm²×6=0,54mm²
3.
729cm³=(9cm)³
9cm×9cm=81cm²
81cm²×6=486cm²
4.
343l=343dm³
343dm³=(7dm)³
7dm×7dm=49dm²
49dm²×6=294dm²