Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T12:22:01+02:00
Witam ! :)
Kujawy nalezały do Prus
Mazowsze nalezało do Rosji
Podlasie nalezało do Krolestwa Polskiego :)
Mam nadzieje ze pomogłem !
Pozdrawiam ! :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T12:28:54+02:00
A) Kujawy - województwo brzesko-kujawskie (powiaty aleksandrowski, radziejowski i włocławski) pozostało w Królestwie Polskim, województwo inowrocławskie (powiaty inowrocławski i mogileński) zagarnęły Prusy
b) Mazowsze - należało do Rosji
c) Podlasie - należało do Królestwa Polskiego