Odpowiedzi

2010-04-06T12:29:18+02:00
18 - liczba chłopców
12 - liczba dziewcząt
---------------------------
18 - 12 = 6
6 : 12 = 0,50 = 50%
Chłopców jest więcej niż dziewcząt o 50%.
-------------------------------------------------------
12 : 18 = 0,6666... = 0,(6) ≈ 66,66%
Liczba dziewcząt stanowi około 66,66% liczby chłopców.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Madu
  • Rozwiązujący
2010-04-06T12:33:30+02:00
18+12=30
a) 18/30 = 3/5 (ulamki)
3/5= 60/100= 60 %
12/30 = 2/5 = 40 %
Odp. O 20 %.

b)12/18 = 66 %