Odpowiedzi

2010-04-06T12:27:58+02:00
A)czytać
czytano by

b)wystartować
wystartowano by

c)pojechać
pojechano by

d) ugotować
ugotowano by
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T12:32:55+02:00
CZYTAĆ
l.p
1. czytałabym
2. czytałabyś
3. czytałaby
3. czytałby
3. czytałoby

l.m
1. czytalibyśmy
2. czytalibyście
3. czytaliby

WYSTARTOWAĆ

l.p
1. wystartowałabym
2. wystartowałabyś
3. wystartowałaby
3. wystartowałby
3. wystartowałoby

l.m
1. wystartowalibyśmy
2. wystartowalibyście
3. wystartowaliby

POJECHAĆ
l.p
1. pojechałabym
2. pojechałabyś
3. pojechałaby
3. pojechałby
3. pojechałoby

l.m
1. pojechalibyśmy
2. pojechalibyście
3. pojechaliby

UGOTOWAĆ
l.p
1. ugotowałabym
2. ugotowałabyś
3 ugotowałaby
3. ugotowałby
3. ugotowałoby

l.m
1. ugotowalibyśmy
2. ugotowalibyście
3. ugotowaliby
5 4 5