Odpowiedzi

2009-11-02T16:12:46+01:00
Epitety- sinawą, dojrzała, biały
przenośnie - ruszył na ostatku, rzeka przebłyskiwała, szczotkę kosił
porównania - sielna trawa jak kożuch, Może jeszcze nigdy, jak jeno zapamiętali najstarsi, nie było w Lipcach tyle spraw, kiej buchnęły zapachy, jakby cała ziemia była trybularzem,
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:15:43+01:00
sinawą, dojrzała, biały-epitety
przenośnie - ruszył na ostatku, rzeka przebłyskiwała, szczotkę kosił
porównania - sielna trawa jak kożuch, Może jeszcze nigdy, jak jeno zapamiętali najstarsi, nie było w Lipcach tyle spraw, kiej buchnęły zapachy, jakby cała ziemia była trybularzem,
5 3 5