Odpowiedzi

2010-04-06T12:33:49+02:00
A)
0,25x=15 /:0,25
x=60
b)
0,4x=20 /:0,4
x=50
c)
0,65x=13 /:0,65
x=20
d)
1,1x=121 /:1,1
x=110
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T12:35:57+02:00

a)

25%=15
100%=x

 

układamy proporcje

x=\frac{15*100}{25}x=60

 

b)

65%=13

100%=x

 

układamy proporcje

x=\frac{13*100}{65}x=20

 

c)

40%=20
100%=x

 

układamy proporcje

x=\frac{20*100}{40}x=50

 

d)110%=121
100%=x
100%=110

4 4 4
2010-04-06T12:36:33+02:00
A) 25 %=15
100%= x
x= 100% * 15 / 25%
x= 60

B)65%=13
100%= x
x= 100% * 13/65%
x= 20

c) 40 %=20
100 %= x
x= 100 % * 20 / 40 %
x= 50

d) 110 %=121
100%=x
x= 100 % * 121/ 110 %
x= 110

; ))
3 5 3