Odpowiedzi

  • Kam5
  • Rozwiązujący
2010-04-06T12:33:55+02:00
Może być przykład Belli i Edwarda ze Zmierzchu. kochali się ale na swojej drodze mieli wiele przeszkod. mimo wszystko milosc wygrala.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T12:48:41+02:00
Uważam, że powiedzenie Orfeusza jest w pełni słuszne i ma nawet dziś swoje odzwierciedlenie.
Szukając w literaturze potwierdzenia tego założenia jest wielka miłość Romea i Julii, która przetrwała aż po grób. Para musiała pokonowyć wiele przeszkód, żeby być razem, ale nie poddała sie jak powiedział Orfeusz szła razem przez mroki. Znalezi się Ci dwoje bo byli sobie przeznaczeni, połączyła ich wielka miłość.
1 5 1