1).
a) 0,05 godziny - ile to minut?
b) 0,25 doby - ile to godzin?
c) 0,005 godziny - ile to sekund?
d) 0,4 godziny lekcyjnej - ile to minut?

2).co trwa dłużej? zaznacz właściwą odpowiedź.
a) 0,02 godziny czy 150 sekund
b) 0,4 doby czy 9 i pół godziny
c) 0,001 godziny czy 3¾ sekundy
d) 0,02 doby czy 2 kwadranse

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T12:40:18+02:00
1.a)3
b)6
c)18
d)18
2.
a)150 s
b)0.4doby
c) 3¾s
d)2 kwadranse
2010-04-06T12:45:04+02:00
1. a) 3min. b) 6 godz. c) 18 sek. d) 18 min.
2. a) 150 sek. b) 0,4 doby c) 3 3/4 sek. d) 2 kwadranse