Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T12:55:14+02:00
Książka 'Stary człowiek i morze' napisana przez Ernesta Hemingwaya, uczy tego, że w życiu należy byc pracowitym oraz -jak powszechnie wiadomo- na szacunek i dobro innych ludzi należy sobie zapracowac. Główny bohater, Santiago, zdobył szacunek innych ludzi (rybaków) łowiąc ogromną rybę i to w pojedynkę. Książka ta opowiada o determinacji starszego człowieka, podjętym przez niego trudzie i wysiłkach w dążeniu do własnego celu. Ta książka ukazuje nam, że warto walczyc o swoje cele w życiu, gdyż zawsze się to nam opłasa. Nie należy rezygnowac z własnych życiowych marzeń celów, lecz dążyc do ich spęłnienia.
15 3 15
2010-04-06T13:28:29+02:00
Uczy nas, że każdy człowiek jest skazany na walkę z przeciwnościami losu i mimo klęsk i niepowodzeń musi walczyć dalej, nie poddawać się. Ukazuje nam również walkę z własnymi słabościami i konsekwencję w realizowaniu swoich planów.
Niewiadomo w jakich warunkach się znajdziesz jeśli się postarasz zawsze sobie dasz rade i zawsze powinieneś mieć nadzieje.
Lektura ta uczy nas ,że niemożna poddawać się przeciwnością losu,lecz walczyć z nimi i pokonywać je

16 2 16