Odpowiedzi

2009-11-02T15:45:35+01:00
Możliwość rozmnażania się
zozprzestrzenianie się danego gatunku
ochrona i możliwość pzretrwania danej rośliny
72 3 72
2009-11-02T15:46:33+01:00
Przede wszystkim rozsiewają się poprzez nasiona!
68 2 68
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T16:19:21+01:00
- rozmnażają Się
-zachowanie gatunków danej rośliny
-rozprzestrzeniają się w różnych środowiskach
-przetrwanie gatunku
151 3 151