Odpowiedzi

2010-04-06T12:41:01+02:00
Na pewno poćwicz sobie czytanie ze zrozumieniem, matematykę-geometrię.
Najlepiej to porób sobie trochę testów w necie-na prawdę pomagają.

Mam nadzieję, że pomogłam ;)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T12:41:34+02:00
Przedewszystkim wszytkie wzory matematyczne i zagadnienia z polskiego. Z przyrody też radze sie przygotowac bo czasem cos sie znajdzie. Njalepiej pocwicz sobie jak sie pisze list, opowiadanie itp. Na niektorych str internetowych znajdziesz testy z poprzednich lat pocwicz a sie naprawde dobrze przzygotoujesz! ;) I oczywiscie powodzenia!
10 4 10