Odpowiedzi

2010-04-06T12:43:57+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T12:48:53+02:00
Hasło : Avonlea - miasteczko, gdzie mieszkała Ania ;)
a - imię głównej bohaterki - ania
v - miasteczko, w którym mieszkała bohaterka - avonlea
o - pan Bell - lektor
n - wzgórzę na jakie zabrała Maryla Anię - sosnowe
l - opiekunka Ani w zielonym wzgórzu, która oczekiwała chłopca -
maryla
e - opiekun ani w zielonym wzgórzu - mateusz
a - dom sierot znajdywał się w białych ... - piaskach .

mam nadzieję, że pomogłam

liczę na naj, bardzo się napracowałam ;)