1.Są to organizmy, które składają się z glonu i grzyba.
2.Inaczej oddychanie beztlenowe.
3.Rodzaj rozmnażania się bezpłciowego występującego u drożdży.
4.Gatunek jednokomórkowego glonu porastającego kamienie i korę drzew.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T12:53:36+02:00
1 .porosty
2. fermentacja
3.Pączkowanie
4.zielenice

;)
13 3 13
  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T12:57:26+02:00
1) Porosty
2) fermentacja
3) Pączkowanie
4) Zielenica
70 4 70