Odpowiedzi

2010-04-06T12:54:23+02:00
5=3x-y //*2
5x-2y=7

-6x+2y=-10
5x-2y=7

x=3

y=3x-5
y=9-5=4

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T12:55:26+02:00
5=3x-y
5x-2y=7

-3x+y=-5 /2
5x-2y=7

-6x+2y=-10
5x-2y=7
________
-x=-3 /:(-1)
x=3

-9+y=-5
-9+5=-y
-4=-y /:(-1)
y=4
  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T12:55:44+02:00
5=3x-y
5x-2y=7

3x-y=5 /*(-2)
5x-2y=7

-6x+2y=-10
5x-2y=7

-x=-3
x=3

5=3*3-y
5=9-y
y=9-5
y=4