Odpowiedzi

2010-04-06T13:16:56+02:00
Serdecznie zapraszamy na wycieczke 7-dniową do Zakopanego która odbedzie sie
12 maja 2010r. o godz.4:00. zbiórka pod szkołą.
atrakcje które sie odbędą to wycieczka na szlak górski z przewodnikiem oraz pobyt w hotelu pieciogwiazdkowym.pobyt w różnych ciekawych miejscach.atrakcje zapewnione.pobyt w Golubiu,solcu.koszt wycieczki 500zł

organizatorzy
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T13:36:30+02:00
Dzień 1
Przyjazd do Zakopanego . Około godzny 12. Wyjazd do centrum miasta i udanie kolejką się na Gubałówkę. Około godz. 15 posiłek na Gubałówce . Po posiłku zejscie z Gubałówki i udanie sie na Krupówki. po przejściu sie przez Krupówki udanie jest do miejsca pobytu.
Dzień 2. Sniadanie o godz.8 po śniadaniu udanie sie na Kastrowy Wierch .Około godziny 17 powrót .
Dzień 3
o godz. 9 śniadanie po śniadaniu udanie sie na basen getermalny . po atrakcjach na basenie udanie sie na obiad. Po posiłku udanie się konno do
teatru Witkacego.Na sztuke. Po sztuce kolacja. I udanie się za spoczynek.
Dzień 4 .
Sniadanie o 8 i udanie się na Butorowy Wierch.
około godz 18 obiadio kolacja.
Dzień 5
śniadanie o godz. 9 i udanie się na skocznie po zejściu na skocznie udanie się do muzeum. Po zwiedzaniu muzeum udanie się na obiad . po objedzie czas wolny
Dzień 6
godz.8 śiadanie po śniadaniu zwiedzanie Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach ,stary cmentarzu na Pęksowym Brzysku oraz chaty Sabały. po zwiedzaniu obiado kolacja.
Dzień 7 wyjazd z Zakopanego
1 5 1