Odpowiedzi

2010-04-06T13:12:13+02:00
X- cena biletu ulgowego
y- cena biletu normalnego

x+y=10
12x+18y=132zł


no i rozwiaz


Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T13:21:45+02:00
Zadanie znajduje się w załączniku :)

3 3 3
2010-04-06T13:43:31+02:00
X - ilość biletów normalnych
y - ilość biletów ulgowych

x+y=10
18x+12y=132

x=10-y
18(10-y)+12y=132
180-18y+12y=132
-6y=-48
y=8

x=10-8
x=2

odp: Biletów normalnych kupiono 2 , a ulgowych 8.
4 4 4