Odpowiedzi

  • Lizk
  • Początkujący
2009-11-02T15:54:08+01:00
W panstwie totalitarnym rzadzi sam władca a nie lud. Rzadzi tak jak mu sie podoba ludzie nie maja praw wyrazac swojego zdania i nie moga sie przeciwstawic Zmusza ludzi do naginania własnych zasad moralnych do dekalogu.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • KaNa
  • Początkujący
2009-11-02T16:31:20+01:00
A) na czele państwa stoi DYKTATOR, który posiada całkowitą władzę
b) władza sprawowana jest przez wszechobecny terror, brak opozycji - system monopartyjny, militaryzm
c) cenzura i propaganda na dużą skale, wszechobecna ideologia, ideologia wroga, na którego wszystko można "zwalić"
1 1 1
2009-11-02T17:40:13+01:00
A)w panstwie totalitarnym rzadzi dyktator
B)rzadzi w sposob absolutny : wladza skupia sie w rekach jednej jednostki
c)zmusza do bezkompromisowego poddania sie jego woli , nie przestrzega on praw czlowieka.