Odpowiedzi

2010-04-06T13:10:45+02:00
Mój tato to wysoki i przystojny facet.Jego twarz pociągła i ogorzała od słońca.Mimo ciemnej karnacji tato jest blondynem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T13:11:19+02:00
Mój tato to wysoki i przystojny mężczyzna.Ma ma on pociągła i ogorzałą twarz od słońca.Mimo ciemnej karnacji mój tato jest blondynem.
1 5 1
2010-04-06T13:11:25+02:00
Mój tato to wysoki i przystojny mężczyzna. Ma on pociągłą i ogorzałą od słońca twarz. Mimo ciemnej karnacji tato ma blond włosy.