Odpowiedzi

2010-04-06T13:11:50+02:00
Jeżeli kangur biegnie z prędkością 15 km/h, to potrzebuje 1/15 z godziny na przebiegnięcie kilometra, czyli 4 minuty. 4 minuty, to 240 sekund.
Kangur skacze co 3 sekundy, czyli 240/3 = 80 skoków
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T13:51:13+02:00
Jeśli kangur biegnie z prędkością 15 km /h to 1 km przebiega w 1/15 godziny czyli : 60min * 1/15 =4 minuty

policzmy skoki kangura w ciągu jednej minuty :

1minuta = 60 sekund : 3 = 20 *4skoki = 80 skoków w 1 minutę

4minuty * 80 skoków = 320 skoków