Odpowiedzi

2010-04-06T13:17:07+02:00
Mój ulubiony bohater to spider man.Podziwiam go za jego moc i dobro.Zawsze ratuje niewinnych.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T13:19:07+02:00
Moim ulubionym bohaterem filmowym jest Edward Cullen z filmu pt."Zmierzch". Jest to 17-letni chłopak, który został zamieniony w wampira prawie 200 lat temu. Jest bardzo dobrą, pozytywną postacią, pomimo tego iż nie jest tylko człowiekiem. Jest szarmancki, (co się niestety rzadko zdarza w naszych czasach), kulturalnyi wrażliwy.
7 3 7
2010-04-06T13:19:48+02:00
Moim ulubionym bohaterem filmowym jest Zorro.
Postać ta ma niezwykły charakter. Jest bardzo odważna. Działa w obronie ludzi, często naraża swoje życie ratując innych. Pomaga biednym ludziom, ale woli pozostać anonimowym nosząc czarną maskę i czarne przebranie- tak aby nikt nie rozpoznał kim jest ten dobroczyńca. Wyróżnia się heroizmem i niecodzienną walecznością.
6 3 6