Używając pytań :

Wie heiBt eure Schule?
Wie viele seid ihr in der Klasse?
Bis wenn bleibt ihr in der Schule?
Besucht ihr Extrakurse am Nachmittag?
Esst ihr zu Mittag in der Schule?

Używając tych pytań opowiedz o swojej klasie.


Moja szkola to: Gimnazjum im.Anny Janke w Buńkowicach.
tam gdzie mają byc informacje prosze napisac w nawiasie kropki,poniewaz nie bd podawac informacji.

Proosze jeszcze o tłumaczenie tej wypowiedzi w Języku Polskim.

3

Odpowiedzi

2010-04-06T13:36:25+02:00
Meine Schule heißt (...).
In meine Klasse sind (...) Schüler.
Wir lernen bis (...) Uhr.
Einige besuchen Extrakurse am Nachmittag z.B Englischkurse oder Schwimmkurse.
Die ganze Klasse isst zu Mittag in der Schule.

Moja szkoła nazywa się(...)
W mojej klasie jest (...) uczniów.
Uczymy się do (...) godziny.
Niektórze uczęszczają na zajęcia po południu np. kurs angielskiego lub kurs pływania.
Cała klasa je obiad w szkole.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T13:48:03+02:00
Wie heiBt eure Schule?
Wie viele seid ihr in der Klasse?
Bis wenn bleibt ihr in der Schule?
Besucht ihr Extrakurse am Nachmittag?
Esst ihr zu Mittag in der Schule?

Meine Schule ist ein Gimnazjum.Es ist in Buńkowicach.Der Patron von meine Schule heiBt AnnaJanke.In meiner Klasse sind .... (napisz liczbę dziecie z twojej klasy) Kinder.Wir bleiben bis .... .
Manchmal besuchen vir Extrakurse.( Jeśli w twojej szkole macie obiad to napisz tak : Ja in unser Schule gibt es Mittag)
3 3 3
2010-04-06T14:14:10+02:00
Meine Shule heiBt Gimnazjum im.Anny Janke w Buńkowicach.
Wir sind 30 in der klasse(np30 ilu was w klasie)
Wir bleiben in der szule bis (20 maj do ktorego jestescie w szkole)
Nein wir Besuchen keine extrakurse (czy odwiedzacie jakies kursy dalem nie)
Ja wir essen zum Mittag in der Schule (czy jecie obiad w szkole)


troche nieczytelne;)
2 4 2