Odpowiedzi

2010-04-06T13:17:03+02:00
- AIDS
- HIV
-RÓŻNEGO RODZAJU BAKTERIE
-CHOROBY ZAKAŹNE
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T13:47:28+02:00
Narkomania powoduje zmiany w psychice człowieka, niszczą serce, powodują mdłości, wypryski na twarzy, depresję, zmiany w zachowaniu i osobowości,
Narkotyki wstrzykiwane brudnymi igłami mogą spowodować owrzodzenia, ropnie, żółtaczkę i zatrucie krwi.
10 4 10