Odpowiedzi

2010-04-06T13:21:53+02:00
A=12
d=12(pierw. z 2)
r=1/2a
r=6(pierw. z 2)
P=pi*r2
P= 72pi
l=2*pi*r
l=12(pierw. z 2) * pi
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T13:22:17+02:00
P=πr²
r=a:2
r=12:2
r=6
P=π*6²
P=36π


l=2πr
l=2π*6
l=12π
2010-04-06T13:24:47+02:00
R= 1/2 przekątnej w kwadracie, a więc
r=1/2a√2
r=1/2×12√2=6√2
r=6√2
P=πr²
P=(6√2)²π
P=72πcm²
Obw=2πr
Obw=2×6√2π=12√2cm

Sorry ale bez rysunku. Musisz narysować kwadrat a na nim opisać koło a potem narysować połowe przekątnej i oznaczyć to jako promień