Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T13:20:25+02:00
W pewnym domu żyła staruszka .. Lecz po jej śmierci jej dom uznano za nawiedzony , poniewaz mówili ze latały tam rózne pzedmioty , słychać było rózne odgłosy . Ale jedna z rodzin w to nie wieżyła i wporowadziął sie tam z 8 letnim synem .. Mineło pół roku , rok i wszystko było wporządku przedmioty przestały latać i jęki ucichły. Pewnej nocy syn nie mógł zasnąć . Wstał i poszedł do kuchni napić się wody , wtedy usłyszał głos ,,chodź do mnie chodź'' Mimo przerażenia chłopiec poszedł za głosem zdziwiły go drzwi których wczesniej nie widizał .... Po chwili drzwi się uchyliły wchodząc tam chłopiec zobaczył najgorszy widok w swoim życiu . Znajdowała sie tam staruszka która wczesniej tu mieszkała . W ten dzień była rocznica jej smierci. MImo ze od smierci minął rok staruszka wyglądała okropnie ... Rano rodzice chłopca znaleźli go leżacego pod scianą był zakrwawiony ... a na ścianie został napis teraz mi uwierzcie .


HEHEHE:D

POZDRAWIAM
2010-04-06T13:22:01+02:00
Szłam wczoraj rano do koleżanki, żeby mi wyprostowała włosy i po drodze, na chodniku wpadłam w poślizg na jabłkach i złamałam sobie nogę. Zobaczyła mnie jakaś kobieta, pomogła mi wstać i zaprowadziła mnie do koleżanki.... ( z życia wzięte:P)