Odpowiedzi

2010-04-06T13:28:22+02:00
Wczoraj poszłam na niesamowity masaż, który bardzo mi pomógł się odprężyć .
Musiałam przyspieszyć tempo aby zdążyć na przyjazd babci.
Dalej nie wiem Ale myślę że pomogłam
2 3 2
2010-04-06T13:31:48+02:00
Nie mogliśmy dojść do porozumienia więc zastosowaliśmy arbitraż.
EMPiK zajmuje się kolportażem.
Po ciężkim dniu mam ochotę na relaksujący masaż.
Masarz wyrabia wędliny.
Chart to moja ulubiona rasa psów.
Hart...
Tępo myślisz.
Tempo czyli prędkość wykonywania czynności.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T13:40:17+02:00
1.Psychologia to inaczej arbitraż.
2.Sukcesem wysokiej sprzedaży gazety jest sprawny kolportaż.
3.Mój kolega robi świetne masaże.
4.Tata Antka pracuje w zakładach mięsnych jako masarz.
5.Najważniejsze to jest mieć chart ducha.
6.Moja ciocia ma psa o rasie : hart
7.Mama kupiła tępy nóż.
8.Narzućmy tempo marszu.
3 2 3