Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T13:29:50+02:00
Moją ulubiona pora roku jest wiosna.Zaczyna sie 22 marca ,a konczy 22 czerwca.Wtedy świat budzi się po zimowej drzemce,topnieje śnieg,ptaki zaczynają wesoło śpiewać,wróciły już z ciepłych krajów i buduja gniazda , a zwierzeta wychodza ze swoich zimowych norek.Słońce zaczyna mocniej przygrzewać,na dworze robi się cieplej,a dni są coraz dłuższe.
Codziennie widać jak trawa się zieleni,a na drzewach rozwijają się liście i kwiaty.
Świat staje się piękny i kolorowy,przypomina zaczarowana kraine.
Wiosna lubię patrzeć na ogródek mojej mamy . którym rośnie mnóstwo kwiatów.
Kwitną w nim stokrotki,narcyzy i różnokolorowe tulipany.Wokresie tym mamy duży przypływ energii i niesamowitą chęć do życia.
Widać jak ludzie są weseli zaczynają częściej i chętniej wychodzić ze swoich domów,aby pospacerować .pooddychać świeżym powietrzem i podziwiać piękno przyrody.
Rolnicy w tym czasie rozpoczynają już pierwsze prace wiosenne.
Bardzi lubię tę porę roku i czekam na nią z utęsknieniem i radością........
1 5 1
2010-04-06T13:31:17+02:00
Wiosna, jest to moim zdaniem najciekawsza pora roku, ponieważ wszystko budzi się do życia.Wiosną znika śnieg i drzewa zaczynają się zielenić, kwiaty kwitną i wykluwa się wiele ptaków.Na wiosnę jest moje ulubione święto czyli Wielkanoc.Maluję wtedy pisanki i jest bardzo fajnie. W moim ogrodzie na wiosnę sieję dużo kwiatów i sadzę drzewa.Wiosna to najlepsze pora roku.:)


Mam nadzieję że pomogłam:)
Liczę na naaaj:*