Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T15:56:33+01:00
Ilość dwutlenku węgla i tlenu się zmienia gdyż tlen jest potrzebny ogranizmowi w wielu procesach i zostaję automatycznie zabierane.
Natomiast azot nie jest nam potrzebny do przeprowadzania procesów w naszym ciele.
8 3 8
2009-11-02T16:05:32+01:00
Ponieważ organizm przyswaja sobie tlen a w zamian niego wydychamy dwutlenek węgla a azotu organizm nie przyswaja
2 4 2
2009-11-02T16:15:04+01:00
Ponieważ wdychamy tlen a wydychamy dwutlenek węgla
2 3 2