Odpowiedzi

2010-04-06T13:35:39+02:00
Kazachstan,Mongolia,Chiny,Japonia,Indie,Izrael,Irak,Wietnam,Arabia Saudyjska,Jemen,Oman,Iran,Syria,Turcja,Pakistan,Afganistan,Rosja,Korea północna,Korea Południowa,Nepal,Myanmar,Tajlandia,Łaos,Malezja,Indonezja
2010-04-06T13:37:14+02:00
Chiny, Mongolia, ROsja, Indie,Iran,Pakistan,KAzachstan,Turcja,Kore Pnpł, JAponia,Gruzja,Jemen,Oman,Tajlandia,Kambodża,Wietnam...Uzbekistan,,ARabia saudyjska..chyba wystarczy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T13:41:19+02:00
Afganistan,arabia saudyjska,armenia,azerbejdżan, bahrajn,bangladesz,bhutan,birma,brunei,chiny,cypr,filipiny,gruzja,indie,indonezja,irak,iran,izrael,japonia,jemen,jordania,kambodża,katar,kazachstan,kirgistan,korea południowa,korea półnicna,kuwejt,laos,liban,malediwy,malezja,mongolia,nepal,oman,pakistan,singapur,sri lanka,syria,tadżykistan,tajlandia,timor wschodni,turcja,turkmenistan,uzbekistan,wietnam,zjednoczone emiraty arabskie.....:)


to wszystkie państwa....:)
1 5 1