Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T13:37:12+02:00
Eutrofizacja wód -- proces ten polega na wzbogacania zbiorników wodnych w substancje pokarmowe (nutrienty, biogeny), jest to wzrost trofii, czyli żyzności wód. Dotyczy to nie tylko zbiorników wodnych ale również cieków. Jest to proces naturalny.



Pozdrawiam;)
12 3 12
2010-04-06T13:41:23+02:00
Wzbogacenie w substancje pokarmowe. Pojęcie używane w odniesueniu do zbiorników wodnych, które w wyniku zanieczyszczeń lub w sposób naturalny zostają wzbogacone w związki mineralne. Eutrofizacja przyczynia się do gwałtownego wzrostu roślinności wodnej, co może być powodem śmierci innych organizmów.
6 4 6