Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T13:42:25+02:00
Adam Małysz
Justyna Kowalczyk
Katarzyna Bachleda-Curuś
Katarzyna Woźniak
Luiza Złotkowska
2010-04-06T13:43:07+02:00
Adam Małysz, Justyna Kowalczyk, Katarzyna Bachleda- Curuś, Katarzyna Woźniak, Luiza Złotkowska.
2010-04-06T14:25:20+02:00
Adam Małysz 2 srebrne
Justyna Kowalczyk 1 złoty 1 srebrny 1 brąz
Katarzyna Bachleda-Curuś 1 brąz
Katarzyna Woźniak1 brąz
Luiza Złotkowska 1 brąz