Odpowiedzi

2010-04-06T13:48:16+02:00
Zwiększenie negatywnych uwarunkowań pracy
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T13:56:13+02:00
Bardzo głośna muzyka szkodzi naszemu słuchu. Aby go zmniejszyć trzeba znaczniej ciszej słuchać muzyki. W czasie nauki trzeba przebywać w pomieszczeniu gdzie nie ma żadnego hałasu. Duży hałas obniża naszą koncentrację i powoduje że nie możemy się na niczym skupić, a przede wszystkim na nauce.
2 4 2