Odpowiedzi

2010-04-06T13:45:19+02:00
Oda do radości:

radość rozwesela całe życie me,
radościo nie znikaj, bardzo prosze cię.
trwaj do końca życia mego, cały czas.
radościo radościo cieszę się że cię mam.



.. i to by było na tyle .. nie wiem czy to jestdobrze.. nie pisałam nigdy ody... ale oże może być !! .. !
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T13:47:25+02:00
Oda do pączków

O słodycze, co tkankę tłuszczową mą napełniacie
jakież to korzyści z tego nieszczęścia macie?
A w szczególności pączki, pulchne, gorące
Wypełnione dżemem i świeżością pachnące...
Kalorii tyle macie co hamburger dorodny
A i tak po jednym z was jestem ciągle głodny!
O pączki! Lukrem polane,
Czekoladą nadziewane
Lub dżemem.
Zaznajcie litości!
Bo znów dam upust swej otyłości....
1 5 1