Odpowiedzi

2010-04-06T14:06:22+02:00
Obliczamy powierzchnię wanny 2*0,8*0,9 = 1,44 m3

1,44 m3* 3/4 (bo tyle napełniła ) 1,08 m3 = 108 litrów
2010-04-06T14:09:38+02:00
A=2m=20dm
b=90cm=9dm
c=80cm=8dm

V=a×b×c
v=20dm×9dm×8dm
v=1440 dm³=1440l

¾×1440l= 1080l
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T14:12:57+02:00
V=a*b*h
a=2m-szerokość
b=90cm=0,9m-długość
h=80cm=0,8m-wysokość
V=a*b*3/4h
V=2m*0,9m*3\4*0,8m
V=1.08m3
1m3=1000l to 1.08*1000=1080l
Odp:Karolina wlała do wanny 1080l wody.