Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T13:50:25+02:00
-pisanki
-Śmigus- Dyngus
-życzenia wielkanocne
-prezenty
-Święconka
-Wielkanocny Zajączek
2010-04-06T13:51:17+02:00
Święcenia pokarmów w kościele.
Malowanie pisanek z rodziną.
Zbawienie ludzkości przez śmierć Jezusa na krzyżu.
Zmartwychwstanie Jezusa.
Męka Chrystusa.
Spotkanie z rodziną.
Droga Krzyżowa.
Triduum Paschalne.
Wielki Post.
Niedziela Palmowa.
Wjazd Jezusa do Jerozolimy.
  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T13:52:20+02:00
Mi z wielkanocna kojarzą się;
-pisanki
-wyjazd na wieś
-Bazie
-męka Pańska
-Zielona trawa
-uroczyste śniadanie
-święcenie w kościele święconki
:)