Odpowiedzi

2010-04-06T13:57:34+02:00
Azja : JANGCY
Ameryka Północna : Missisipi-Missouri
Ameryka Południowa : AMAZONKA
Afryka : NIL
Australia : MURRAY z dopływem DARLING
Europa : WOŁGA
12 1 12
2010-04-06T14:01:13+02:00

Azja :
-Jangcy
-Huang He
-Mekong
-Lena
-Irtysz

Ameryka Północna :
-Mackenzie
- Liard
-Missisipi
- Liard
-Red

Ameryka Południowa :
-Amazonka
- Juruá
- Madeira
-Mamoré
-Guaporé

Afryka :
-Nil
-Atbara
- Bahr al-Ghazal
- Sobat
-Kongo

Australia :
-Murray
- Darling
- Paroo
-Warrego
-Culgoa

Europa :
-Wołga.
-Dunaj
-Ural
-Dniepr
-Don

Liczę na NAJ :**
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T14:29:06+02:00
Azja :
-Jangcy,Huang He,Mekong,Lena,Irtysz

Ameryka Północna :
-Mackenzie, Liard,Missisipi,Liard,Red

Ameryka Południowa :
-Amazonka,Juruá,Madeira,Mamoré,Guaporé

Afryka :
-Nil,Atbara,Bahr al-Ghazal,Sobat,Kongo

Australia :
-Murray,Darling,Paroo,Warrego,Culgoa

Europa :
-Wołga,Dunaj,Ural,Dniepr,Don
13 4 13