Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • xdxl
  • Początkujący
2009-11-02T16:00:24+01:00
Jak dobnrze pamietam to

" nie patrzy sie oczami tylko sercem "
2009-11-02T16:00:47+01:00
"Idąc prosto przed siebie, nie można zajść daleko."
2009-11-02T16:01:33+01:00
Motto
Otóż jeśli ja miałbym wybrać ze "złotych myśli" Małego Księcia swoje motto życiowe, zdecydowałbym się na :
"Idąc prosto przed siebie, nie można zajść daleko."
Ponieważ w stu procentach się zgadam z tym stwierdzeniem. Według mnie, aby osiągnąć cokolwiek w życiu, należy stawiać czoła przeróżnym problemom, a nie wybierać najłatwiejszą drogę.