Połącz nazwy gazów szlachetnych oznaczone cyframi z ich zastosowaniami oznaczonymi literami.
1. KRYPTON
2. NEON
3. KSENON
4. HEL

A. telewizory plazmowe
B. reaktory jądrowe
C. lampy stroboskopowe
D. technika oświetlania (żarówki i lampy jarzeniowe)
E. gaz nośny w balonach, składnik gazów anestezjologicznych


Z GÓRY DZIĘKI ZA ODPOWIEDŹ : )

3

Odpowiedzi

2009-11-02T16:02:04+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T16:02:09+01:00
2009-11-02T16:06:46+01:00
1A
2D
3C do tego nie jestem pewien
4E
38 2 38