Odpowiedzi

  • iiii
  • Początkujący
2010-04-06T14:03:16+02:00
Jezus chce im pokazac jak piękna jest Ojczyzna i ze trzeba o nia walczyc gdzy bedzie taka potrzeba.
2010-04-06T14:10:05+02:00
Jezus ma do przekazanie że Bug stworzył ojczyznę po to by ludzie o nią walczyli i dbali.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T14:31:24+02:00
Jezus ma do przekazania mojej Ojczyźnie w Piśmie Świętym , że zawsze będzie się o nią troszczył . Będzie jej pomagał , pielęgnował ją , aby była najpiękniejsza i żeby każdy człowiek się nią zachwycał .