Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T14:06:55+02:00
5 - x = 4
-x=4-5
-x=-1 /-1
x=1

spr. 5-1=4

x + 3 = 8
x=8-3
x=5

5+3=8

2x - 3 = 9
2x=9+3
2x=12 /2
x=6

spr. 12-3=9

3x + 4 = 13
3x=13-4
3x=9 /3
x=3

spr. 9+4=13
2010-04-06T14:07:38+02:00
1. 5-x=4
1-x = 0
x = 1


2. x+3=8
x=5


3. 2x-3=9
2x=12
1x=6


4. 3x + 4=13
3x=9
x=3
2010-04-06T14:08:13+02:00
5-x=4
-x=4-5
-x=-1/:(-1)
x=1

x+3=8
x=8-3
x=5

2x-3=9
2x=9+3
2x=12/:2
x=6

3x+4=13
3x=13-4
3x=9/:3
x=3