Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T14:10:42+02:00
Mirosław Ferić
Porucznik-pilot Dywizjonu 303.Posiadał oddanych,lojalnych przyjaciół,gotowych bronić go za cenę własnego życia,czego dowodem były wydarzenia z 2 września.Został on postrzelony przez nieprzyjacielski samolot,jego poważnie uszkodzona maszyna całkowicie bezbronna znalazła się na trsie powrotu Messerchmittów.Uratowała go eskorta przyjaciół:Łokuciewskiego i Paszkiewicza.

POZDRAWIAM!!!
7 3 7
2010-04-06T14:21:07+02:00
Bohaterem książki Arkadego Fidlera pt. "Dywizjon 303" jest Kazimierz Daszewski.Był on polskim lotnikiem o pseudonimie "Długi Joe".
Krył sobie niespodzianki,ludzie sadzie łat si o nim mylili .Nie pozwolił sobie odebrać dziewczyny tańcu.nigdy nie poddał się w groźnych groźnych sytuacjach .
6 2 6